Akcni hra pro nevidome Vznasedla

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Pátek Prosinec 19 20:03:46 CET 2003

Dobrý den, na hru Vznášedla jsem se včera dívala. Nápad je to super. Ještě
se v tom moc nevyznám a nevím, jak přesně se to hraje, ale snad na to brzy
přijtu a přijdu tomu na chuť. Jinak za tuhle hru moc díky. Však Vy sám víte,
že her pro nevidomé není moc. S pozdravem Chiquitita
----- Original Message -----
From: Marek Susčík <msuscik na nbox.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, December 17, 2003 7:44 PM
Subject: Akcni hra pro nevidome Vznasedla

Milí Fandové,

na svou stránku na adrese http://www.fi.muni.cz/~xsuscik do sekce
Programování jsem právě umístil demoverzi nové hry pro nevidomé - Vznášedla.
Hra Vznášedla je určena pro dva hráče. Jste pilotem vesmírného vznášedla a
vaším úkolem je zlikvidovat protihráče dříve, než to udělá on. Máte k
dispozici lodní kanon, kulomet a rakety, což je dostatečný zbrojní arsenál
ke zničení vašeho soupeře. Čas od času se však mezi vámi a vaším soupeřem
objeví nejrůznější předměty, které zabrání střelám, aby soupeře zasáhly. Je
také možné, že se občas objeví i náboje do kanonu, kulometu či nějaká ta
raketa nebo dokonce lékárnička s energií. Pak bude záležet jen na tom, kdo z
vás bude rychlejší a kdo si dříve ukořistí náboje do své zbraně či energii
pro své vznášedlo.
Hra je doprovázena zvukovými efekty, které umožní její hratelnost nevidomým
hráčům. Pro vidící je hra doplněna grafikou.
Demoverze hry Vznášedla má velikost asi 5,5 MB.
Na vaše ohlasy se těší a všem Fanouškům hezké Vánoce přeje

Marek Susčík