omluva

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Pátek Prosinec 19 19:15:01 CET 2003

Drazí fandové, tímto e-mailem se vám všem hluboce omlouvám za poplach
způsobený přeposláním zprávy o viru do mobilních telefonů. Ano, máte pravdu,
že šlo jen o planý poplach. Potvrzuje to i e-mail, který jsem obdržela od
operátorů T-mobile, jelikož jsem se jich na to ptala. Tak vám ho sem dávám a
ještě jednou se moc omlouvám. S pozdravem Chica
Vážená zákaznice,

zasíláme Vám odpověď na e-mail ze dne 12. prosince 2003, který se týkal viru
mobilních telefonů.

Dle informací příslušného oddělení se jedná pouze o hoax, čili poplašný
spam.

Věříme, že Vám zaslané informace pomohou a budete se na nás i nadále s
důvěrou obracet.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Zuzana Holovčáková

Oddělení péče o zákazníky
T-Mobile Czech Republic a.s.
Evropská 178, 160 67 Praha 6
Tel: 4603 (ze sítě T-Mobile zdarma), (+420) 603 603 603
Fax: (+420) 603 604 606
E-mail: info na t-mobile.cz
Internet: www.t-mobile.cz

Sítí T-Mobile se rozumí telekomunikační síť provozovaná společností T-Mobile
Czech Republic a.s.

Mobil (T-mobile): +420 732 26 99 50
E-mail:
chicadelaesperanza na quick.cz