Re: Předat dále varování!

Stefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Prosinec 18 21:07:17 CET 2003

  Ahoj Fandovia!

  Odznelo tu viac názorov proti správe, ktorú sem poslal Milan Antal. Nedá
mi však, nepovedať svoj názor aj z iného uhla a tak trochu sa Milana zastať.
  Správy typu ako bola táto posledná sa objavujú naozaj aj v tých
"dôveryhodných" zdrojoch, napr niečo podobné som čítal aj v našom slepeckom
časopise. Takisto Zora pred nedávnom priniesla podobnú správu.
  Podľa mňa nie je na škodu, že sa to objaví aj tu, lebo na to zareagujú
skutočné kapacity, ktorým sa dá veriť. Na článok v časopise spravidla nikto
nezareaguje, ale na mail v konferencii už skôr. Ja sám som takisto nevedel,
čo si napr. o tej poslednej myslieť, ale teraz už mám v tom jasno.
  Obviňovať Milana z toho, že "15 ročné dievča rozošle správu na všetky
strany" je trocha nemiestne. Veď ak by to nedostala od Milana, tak po
súkromnej linke možno od hocikoho iného a ak sa skutočne tak vydesila ako
píše, tak by to bolo de facto to isté.
  Záver: Ja som rád, ak sa tu podobné správy objavia, ale nie s úmyslom
vystrašiť ľudí ale ako otázka, podnet na diskusiu. Členovia konferencie by
preto nemali zasa všetko vyniesť a rozhlásiť, ale počkať si na reakcie. Ja
som urobil tak isto. Keby Chica tiež s rozosielaním deň počkala, nič by sa
nestalo.
  Uvedomme si, že nie sme všetci len technickí borci, ale sme aj
začiatočníci.
  Ja teda nechcem karhať Milana, ale mu naopak poďakovať za podnet a všetkým
ostatným (ale len tým, ktorí písali k veci) zasa za fundované reakcie. Teraz
už aj ja mám v tejto veci jasno a nebudem sa báť dvíhať telefón. Ale možno o
2 mesiace príde niečo iné a ... možno práve Fanda mi pomôže sa v tom
zorientovať. Samozrejme, ak sa niekto odváži dať to sem. Nemáte pocit že
práve na to naša konferencia z časti je?

     S pozdravom

      Stefan Kiss

Svätotrojičné námestie 21
963 01  Krupina