Program na deleni archivu (Re: Archivy v provozu]

Neděle Prosinec 14 00:06:12 CET 2003

Dobré odpoledne,

prográmek ARV2EML, který umí rozdělit .ARV achivy Fandy na jednotlivé
.EML soubory, si můžete stáhnout na adrese

http://www.braillnet.cz/~jungmann/download/arv2eml1.exe

Výše uvedený odkaz je instalační soubor (51 kilobajtů), po jeho
stažení a spuštění se ARV2EML nainstaluje do počítače a vytvoří si
vazbu k příponě .ARV. Případná odinstalace je možná klasicky přes
Ovládací panely, Přidat nebo ubrat programy.

Použití programu není složité: Najdete si přes Tento počítač či
Průzkumník příslušný .ARV soubor, stisknete na něm Enter, v dané
složce vznikne podsložka podle jména archivu a v ní budou jednotlivé
.EML soubory vzestupně číslované od 001.

Pokud chcete vzniklé .EML soubory přesunout do Outlook Expressu, je
postup následující:

1. V MSOE si připravte složku, do které chcete maily uložit.

2. Zajistěte, aby na obrazovce bylo vidět zároveň okno MSOE a okno
složky, ve které máte .EML soubory -- například tak, že na Úlohové
liště zvolíte z kontextového menu "Vedle sebe svisle" (či podobně dle
verze Windows).

3. Ctrl+A si označte všechny .EML soubory v příslušné složce.

4a. Pokud vládnete myší, přetáhněte označené soubory na připravenou
složku v MSOE.

4b. Jestliže používáte JAWS, stiskněte ve složce s označenými soubory
Ctrl+NumInsert+NumLomeno, Alt+Tab přejděte do okna MSOE, najeďte do
připravené složky a znovu stiskněte Ctrl+NumInsert+NumLomeno pro
dokončení Drag&Drop operace.

5. Na závěr je asi dobré vrátit okno MSOE do původní (většinou
maximalizované) velikosti a vymazat složku s již nepotřebnými .EML
soubory...

Tolik asi k práci pod Windows. Je-li zde někdo, kdo pracuje pod DOSem
a chěl by program ARV2EML používat zde, nechť se ozve, napíši
obratem, kudy a jak na to (je to IMHO jednodušší než ve Widnows:-).

Hezký víkend.

Michal Jungmann