spousteni cdplayeru

Milan Antal m.antal na euroweb.sk
Sobota Prosinec 13 02:01:50 CET 2003

Zdravím všetkých Fandou.

renata kovaříková 2. decembra 2003 napísala:
> Po přeinstalaci windows se mi po vložení
> audiocd do mechaniky automaticky spustí windowsovský cd-přehrávač. Jde
> někde vypnout?

Áno, samozrejme. Je to však dosť zložité. Tu je postup.

1. Na pracovnej ploche vyberte Tento počítač a potvrdte Enterom.

2. Po stlačení Alt vyberte Zobraziť, tu zvoľte Možnosti priečinka a
odentrujte.

3. Ctrl+Tab vyberte záložku (kartu) Typy súborov.

4. Prejdite Tab na zoznam a vyberte v ňom "Zvukový disk CD".

5. Prejdite Tab na tlačidlo Upraviť a potvrďte medzerníkom.

6. Dvakrát Tab a šípkou dole/hore zvoľte Open.

7. Pokračujte Tab na tlačidlo Upraviť a potvrďte medzerníkom.

8. Tu nastavte aplikáciu vykonávajúcu akciu "C:\Windows\Explorer.exe".

9. Nazáver všetky záložky (karty) uzavrite tlačidlom OK.

Pripúšťam niektoré nezrovnalosti v odlišných názvoch českej mutácie
Windows oproti slovenskej, ktoru ja používam.

Zároveň sa ospravedlňujem, že tak neskoro reagujem, ale som dosť
zaneprázdnený.

Prajem príjemné prehrávanie CD až po voľbe skladby.

Milan Antal