Ozvuceni pro telefonni seznam pro Wintalkeristy

Stejskal stejskal na braillnet.cz
Pátek Prosinec 12 15:18:07 CET 2003

Ano, Milos to asi nenapsal, ale ozvuceni jsme delali na WT 3.3,
nikoli
na 4. Takze muzete pouzit i v 3.2 Cs.

Zdravím,
bohužel mě to nechce fungovat. Obsah souboru, co poslal pan Šmíd do
konference, jsem nakopíroval do wtalker.ozv, uložil jsem novou konfiguraci
a přesto nejsou editpole ozvučená, resp. některá ano, ale jaksi rozházeně.
Nevíte, čím by to mohlo být a jak to opravit?
Díky za odpovědi.

S pozdravem J. Stejskal.