Archivy v provozu

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Prosinec 12 09:07:34 CET 2003

Ahoj Marku,

jak jsem se sběžně díval, tak *.eml soubory jsou v podstatě prostým textem.
Jen nevím, jak je to s kódováním, ale to by asi šlo ?snadno? nějak převést.
A pak již užít nějaký standardní nástroj na hromadné prohledávání. Např.
systémové F3. A pokud víte nějaké slovo, které se v příspěvku vyskytuje a
rozumně ho vystihuje. Dá se to zvládnout. Já jsem takhle několikrát našel i
již poměrně dost zahrabaný příspěvek. Jediné, co mě, osobně, trochu vytáčí
je fakt, že MSO neumí eml soubory přímo importovat (to mi připadá od pana
Gatese totálně sprosté) takže k převodu je potřeba jako mezikrok buďto
použít OE a nebo nějakou další utilitu pro převod např. do CVS či něčeho
podobného. Jsou to jen jednoduché přiblblé operace s daty, ale je to otrava.
Navíc, pokud nemám chuť programovat, tak mám docela smůlu, neboť se mi
nepodařilo najít žádný free, konvertor různých poštovních formátů, vše jen
placené věci. No asi jsem špatně hledal. Kdybyste někdo něco takového měl,
tak by mě to zajímalo..

Microsoftích zrad prostý den přeje
Ondřej