Archivy v provozu

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 11 18:03:57 CET 2003

Zdravím Vás Fandové,

a oznamuji, že lze již opět stahovat archivy.
V systému nastala změna. Archivy se již neotvírají, ale normálně stahují
jako soubory. Po stažení je možno užít prográmek Michala Jungmana (kterému
tímto moc děkuji za pomoc) na rozsekání do formátu eml.

Prosím ty, kdo budou mít nějaké zkušenosti se zpracováním tohoto formátu, ať
se ozvou. Mně se např. vůbec nepodařilo nějak "rozumně" načíst eml soubory
do MS Outlooku. (Naštěstí to lze alespoň nerozumně.) Ale stejně jsem se do
syta vyvztekal.

Hezký večer

Ondřej
Moderátor a tech. správce konference
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.543 / Virová báze: 337 - datum vydání: 21.11.2003