Re: Problémy s Excelem!

Středa Prosinec 10 21:52:51 CET 2003

> a tak trochu se musím Marka zastat, já jsem totiž ten problém se zavináčem
> v OE s Jawsem zaznamenal také.

Původní Markův mail se týkal nahrazení (e) znakem Euro v Excelu, což je
prokazatelně a jednoznačně záležitost funkce Automatické opravy sady
Microsoft Office 2002, a psát v této souvislosti "možná JAWS dělal nějaké
problémy" v odpovědi na mail, který příčinu onoho problému správně a jasně
vysvětluje, mi prostě nepřijde korektní, nezlobte se.

Co se zmiňovaného zavináče týče, tento problém byl poprvé hlášen 24. října
v konferenci JAWS-L a do vydání opravy dne 31. října se projevil asi u pěti
uživatelů. Jeho příčinou byla změna časování v obsluze české klávesnice
v rámci Windows XP -- přímý důsledek jedné z aktualizací pomocí Windows
Update. (MMCH, nejsem si osobně vůbec jist, zda šlo ze strany Microsoftu o
změnu záměrnou, nebo prostě o přehlédnutou chybu, na kterou museli
ostatní -- v tomto případě autoři JAWSu -- chtě nechtě reagovat. :-(

S pozdravem

Michal Jungmann