Kniha!

Jozef Lackovsky lackovsky na clnet.cz
Neděle Prosinec 7 09:15:32 CET 2003

Dobrý den,
manželka moc ráda čte, i když s lupou, ale běžnou knihu za čtení z monitoru
by nikdy nevyměnila. Takových lidí znám více. Navíc, dnešní knihy jsou tak
bohatě ilustrované, že bez obrazových příloh, kdo alespoň trochu na to vidí,
by kniha v textovém formátu ztratila původní význam. I já osobně si raději
vemu braila a pohodlně se posadím nebo se natáhnu a čtu, než způsobně sedět
u počítače a číst z brailského řádku. Jenomže u nás je to horší, člověk si
nemůže moc vybírat.
Všechny zdraví
Jozef L.