Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

Pokorný Jaroslav pokorny.jarda na tesmail.cz
Sobota Prosinec 6 14:01:51 CET 2003

Zdravím,
 no člověk se stále učí, ale to co popisujete už není výběr přes menu, ale
tak trochu programování. Je fakt, že Html tag <a href = ...></a> není
problém se naučit a pan Beran bude mít to co požadoval.

Jarda Pokorný

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 6. prosince 2003 0:38
Předmět: Re: Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

> o to mi nešlo, to samozřejmě vím a umím, ale myslel jsem, že by někdy bylo
> lepší místo sáhodlouhé adresy resp. odkazu, aby v e-mailu bylo jako odkaz
> jen slovo, jako to bývá třeba v článcích na serverech.

> Tak to bohužel neuděláte ani v prostém textu a ani ve formátu HTML, prostě
> to vůbec v Outlooku a ani v OE nejde.

V MSOE to normálně jde, stačí zvolit formát HTML, v menu Zobrazit
zaškrtnou položku Úpravy zdroje a pak se již můžete Ctrl+Tab přepnout
na kartu Zdroj a do textu okolo příslušného slova dopsat klasický
HTML tag <a href="URL adresa">ono slovo</a> a je vymalováno.

M.J.

> From:           Pokorný Jaroslav <pokorny.jarda na tesmail.cz>
> To:             "Pro fanousky vypocetni techniky"
<fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Subject:        Re: Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?
> Date sent:      Fri, 5 Dec 2003 23:33:01 +0100
> Send reply to:  fanda na tereza.fjfi.cvut.cz

> Tak to bohužel neuděláte ani v prostém textu a ani ve formátu HTML, prostě
> to vůbec v Outlooku a ani v OE nejde. Jde to ve Wordu, Excelu a samozřejmě
> kódu HTML, prostě tam kde lze zadat název vloženého hypertextového odkazu,
> nejenom typ tak jak je to v Outlooku.
>
> Jarda Pokorný

Prostém
> textu je, že nemůžete v menu Vložit vybrat Hypertextový odkaz a vybrat
jeho
> typy, ale vůbec to nevadí, jakmile napíšete nebo zkopírujete odkaz
> začínající na www, http, mailto tak se automaticky rozpozná jako
> hypertextový odkaz i v prostém textu.
>
> Jaroslav Pokorný

IE,