moze mi nekto zaslat zvuk pros spusteni Wime?

Boženka Gogoláková gogolakova na nextra.sk
Pátek Prosinec 5 18:43:54 CET 2003

Ahoj,
nebola by som si taká istá tvrdením, že náš sprostredkovateľ obmedzenia
nemá. Na hudbu asi áno, nakoľko mi taktiež hudobné súbory nedochádzajú a
veľké, teda zasa až také veľké to nebolo. Tak ja len toľko.
Božka
----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 04, 2003 10:12 PM
Subject: RE: moze mi nekto zaslat zvuk pros spusteni Wime?

Hm: Môže niekto poradiť, prečo sa niekedy mail užívateľovi odomňa vráti ako
nedoručiteľný, alebo sa tiež stane, že mail príde ok a užívateľovi sa vráti
správa o tom, že mail bol nedoručiteľný. Prípadne, aký veľký je ten zvuk?
Hoc ono by to vplyv mať nemalo, našťastie, náš sprostredkovateľ je tak
korektný, že nemá obmedzenie ani na príjem, ani na odosielanie pošty -
myslým, čo sa týka veľkosti.
Za info dikes a ak môže niekto s pevnej linky povedzme zo školy mi ten zvuk
skúsiť znova poslať, budem povďačný - nech modemáci, nedoplácajú na mne.
Pánu Kubáčovi dikes za ochotu - Laco