Kniha!

Čtvrtek Prosinec 4 12:12:28 CET 2003

> Zaujímalo by ma, či vidiace osoby majú záujem o elektronické knihy?

Osobní zkušenost: Tuhle jsem potřeboval rychle nějakého Čapka, co nemám doma
v knihovně, a sehnal jsem ho v danou chvíli pouze v digitální podobě
(http://eknihy.host.sk/ -- vřele doporučuji, je to legální i pro koukací) a
musím se přiznat, že z monitoru jsem si přečetl jen tu jednu povídku, co
jsem nutně potřeboval, a se zbylými počkal, až jsem si od tchána půjčil
klasické tištěné vydání.

M.J.