Dotaz (k telefonnimu seznamu)

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 1 14:42:40 CET 2003

    Ahoj Miloši, já používám Jaws verze 37, vše se z toho seznamu celkem dá
zjistit. Ten starší, z roku 2001 měl možnost vyhledat až 500 jmen nebo
firem. Exportovat se dalo sice jen po 25, pak to s označováním bylo už
horší. Já tento seznam pro potřeby pojišťovny používám dodnes, umí např
vyhledat: Příjmení: a*, jméno, ulice, atd. Najde třeba všechna příjmení od
písmene A např. v Mánesově ulici. Pokud by jich bylo více než 25, musela se
tato příjmení dál buď označit, nebo po jednom dokopírovávat do konkrétního
souboru. U této nové verze standard mi přišlo, že nelze exportovat a ty mi
to zřejmě (jak píšeš) potvrzuješ.
    Pokud by se našli další, já bych verzi profi určitě využil jak ke svým
pracovním, tak mimopracovním účelům.

Všechny zdraví
                    Jirka Machota
----- Original Message -----
From: <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 01, 2003 2:24 PM
Subject: Re: Dotaz (k telefonnimu seznamu)

Ahoj, Jirko,
nemám to tu před sebou, ale pokud si dobře pamatuju, co jsem si
četl na přebalu Telefonního seznamu, tak export je možný až pro
verzi Profi, která je však za 1098 Kč. Pokud by to využilo více
lidí, napadá mě, zda by se je o to nedalo nějak požádat. Nějaké
zkušenosti s problémy zrakově postižených mají a když se to dobře
vysvětlí ... Zaškrtávat se dá mezerníkem, u každé položky výpisu
je totiž zaškrtávací políčko. Co používáš za screen reader a jak
to s tím funguje? Musí we doozvučovat. Pro Evu Poláčkovou a další
Winmonitoristy: Evo, zatím  jsem nepřišel na to, jak to
doozvučit, snad někdo z Fandů či přímo z Elvosu pomohou. Zdraví
Vás Miloš Šmíd