Winamp 5.01

Stefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Prosinec 31 14:15:02 CET 2003

   Ahoj priatelia!

  Pred krátkym časom vyšla nová verzia Winampu - 5.01. Po dosť negatívnych
ohlasoch na verziu 3 som váhal s jej testovaním, ale napokon som sa odhodlal
a neľutujem. Problémy, ktoré som mal so staršími verziami vo Win XP zmizli a
tiež je tu možná podrobnejšia konfigurácia a tuším aj priraďovanie
klávesových skratiek.
  Na
www.stahuj.cz
  je k dispozícii vo dvoch verziách.
  Winamp 5.01 ful version - naväzuje na trojkovú radu a má tuším cez 2 Mb
  Winamp 5.01 lite naväzuje na dvojkovú radu a má len asi 600 Kb.

  Stiahol som tú druhú a je celkom fajn.
  Okrem iného sa na tejto stránke dočítate o politike, ktorú výrobca zvolil
po neúspechu verzie 3.

     Srdečne odporúčam

  Ešte priami odkaz na stiahnutie programu:
http://www.stahuj.cz/multimedia/mp3_a_audio/prehravace/winamp/download/?g[oz
]=5.01&g[up]=Lite

      Stefan Kiss

Svätotrojičné námestie 21