omluvaRe: Problemy s Nerem

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Úterý Prosinec 30 23:10:44 CET 2003

Dobrý den, pane Jelínku, omlouvám se, no, on to asi není Nero 5.5. Nevím,
kdesi to tam cosi takového psalo, ale kde se to přesně dá zjistit nevím.
Nicméně přepnout do klasického Nera se mi tam nejde. Ano, podle popisu pana
Pokorného jsem to zkusila a nic. S pozdravem Chica
----- Original Message -----
From: Michal Jelínek <jelinek na braillnet.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, December 30, 2003 7:33 PM
Subject: Re: Problemy s Nerem

Dobry den Chico,

nechci strasit, ale domnivam se, ze jste k vypalovacce dostala OEM verzi
Nero 6.

Ahead bohuzel v sestkove verzi presel na novou licencni politiku, proto
pokud ma nekdo OEM verzi (tedy dodavanou s vypalovackou), je zde Nero pouze
ve verzi Express.

Respektive Nero je plne, ale zalezi na tom, jake zadate cislo. Jelikoz vy
mate seriove cislo k OEM verzi, nainstaluje se Nero pouze jako Express.

A co jsem zatim zkousel, tak Express jen tak nerozmluvite.

Pokud mate nero verze 5.5, tak tam lze do plneho Nera prepnout, jak zde jiz
nekdo popisoval.

S pozdravem

Michal