mozna trochu divnej dotaz

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Úterý Prosinec 30 19:41:02 CET 2003

Drazí fandové, mýám takový divný dotaz, odborníci si asi řeknou, že jsem
trefená, ale já právě mezi odborníky nepatřím a proto se ptám. Týká se to
opět mého Nera. Dívala jsem se na to CD, které nám k vypalovačce dali a
docela mě zaujal název složky Neroburnright. To asi nebude s Nerem burning
rom mít co dočinění, že? Pokud ne, tak mě to fakt mrzí. No, v průzkumníkovi
se mi to objevovalo, že jsou tam složky Nero express a nějaký číslo a v ní
byl setup.exe (mimo jiné, samozřejmě) ale v tom Neroburnright taky. No,
kdyby to byl Nero burning rom, tak bych se asi pominula radostí. S pozdravem
Chica
Mobil (T-mobile): +420 732 26 99 50
E-mail:
chicadelaesperanza na quick.cz