Problemy s Nerem

David Louda info na mujnet.com
Úterý Prosinec 30 19:47:09 CET 2003

Musím odporovat. Já mám k vypalovačce verzi 5.5.9.2 a nechce to žádné
sériové číslo a kompletní nero tam prostě NENÍ.
D.L.

----- Original Message -----
From: "Michal Jelínek" <jelinek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, December 30, 2003 7:33 PM
Subject: Re: Problemy s Nerem

Dobry den Chico,

nechci strasit, ale domnivam se, ze jste k vypalovacce dostala OEM verzi
Nero 6.

Ahead bohuzel v sestkove verzi presel na novou licencni politiku, proto
pokud ma nekdo OEM verzi (tedy dodavanou s vypalovackou), je zde Nero pouze
ve verzi Express.

Respektive Nero je plne, ale zalezi na tom, jake zadate cislo. Jelikoz vy
mate seriove cislo k OEM verzi, nainstaluje se Nero pouze jako Express.

A co jsem zatim zkousel, tak Express jen tak nerozmluvite.

Pokud mate nero verze 5.5, tak tam lze do plneho Nera prepnout, jak zde jiz
nekdo popisoval.

S pozdravem

Michal