Problemy s Nerem

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Pondělí Prosinec 29 18:24:56 CET 2003

Vážení fandové, přeposílám Vám e-mail, který jsem posílala člověku, který mě
na rekondici učil pracovat mimo jiné s programem na vypalování - Nerem.
Prosím o radu. Nevíte co s tím? S pozdravem Chica

Dobrý den, zdraví Vás Pavlína. Na rekondici jste mě učil, jak se vypaluje na
CD s pomocí programu Nero burning rom. K Vánocům jsem dostala vypalovačku, a
tedy k ní i Nera. Jenže ten můj Nero je úplně jiný než ten, se kterým jsme
na rekondici pracovali. Nebo se alespoň jinak chová. A já nevím, co s ním.
Tak 1.: Když ho spustím, neříká Nero burning rom, ale Nero express. Když dám
escape, abych zrušila ten dialog a mohla spustit pomocníka, nestane se nic.
Když chci vlézt levým altem do aplikačního menu, není tam žádná nápověda, a
vůbec tam není nic rozbalovacího. Jen takové to: Minimalizovat,
maximalizovat, zavřít a tak. Ale fakt nic, co by se dalo rozbalit. A o
nějaké nápovědě si můžu nechat jen zdát. Takže nejde pomocník spustit, tudíž
ani nevím, co s tím. Když jedu tabulátorem, tak tam nejsou žádné přepínače,
nic. Jen tlačítka Nero, Více, myslím, že i Konec a to je tak všechno. Když
dám ctrl + shift + f9, abych zjistila, co to tam teda píše, ptá se to, co
chci vypálit, jestli data, filmy, jestli chci zkopírovat disk a tak. Jenže
jak už jsem řekla, tabulátorem tam nic takového dát nejde, resp. na nic
takového tam nejde najet, aby se to pak odentrovalo. Stále tam jsou jen ta
tlačítka Nero, Více a tak. Jo, pak to tam ještě píše, že jestli chci začínat
nový projekt, mám dát Více. Jenže když dám více, nejen, že se nic neozve,
ale taky se nic nezmění. Pořád se to ptá, co chci vypalovat, jestli data,
filmy atd. Když si to načtu do oka a najdu tlačítko data a dám enter, taky
se nic nezmění. Dost mě to deptá. Tak jsem se těšila, že budu vypalovat a
ono houby. Prosím, poraďte mi. S pozdravem v tuto chvíli bezradná Chica
(Pavlína Konečná)
Mobil (T-mobile): +420 732 26 99 50
E-mail: