uvodni obrazovka ve win xp

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 11:12:39 CET 2003

Zdravím vás.
Mám na mašině nainstalovány win xp. Nabíhaly mi bez toho, aniž by mi
naskakovala taková ta nabídka ze které si můžete vybrat účet, do kterého
chcete nalogovat. Mám tam totiž jen jeden. To se ale teď změnilo. Ztáhnul
jsem si aktualizace k win xp a najednou mi tam tahle úvodní obrazovka
naskakuje. Taky po pár minutách nečinosti se uživatel jako by odhlásí a když
stisknu cokoli na klávesnici, objeví se mi tahle obrazovka znovu a musím si
zase odentrovat svého uživatele. Pak žádné programi nenabíhaj, všechno je ve
stavu, ve kterém to bylo před pár minutama, ale přece jenom to zdržuje. Jak
se toho zbavit? v mileniích to bylo jednoduché, ale tady to nějak nemůžu
najít. Zkoušel jsem to, kdysi se mi to snad u jednoho stroje podařilo, ale
teď už fakt nevím kde to bylo. Můžete mi prosím poradit? Předem díky s
pozdravem Radek Žalud.