ako nastavit kodeky

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Prosinec 27 12:32:29 CET 2003

Nazdar Fandovia,
Hoc mám nainštalované takmer všetky možné a nemožné kodeky, nechcú mi
prehrávače prehrávať niektoré filmi a tých mám tiež už viacero ako napr.
Bsplajer, microdvd, VirtualDub, poverdvd a iné. Pri pokuse otvoriť nejaký
súbor u niektorých vypíše podobnú hlášku. Napr. u VirtualDubu je to také
niečo:
VirtualDub Error
Couldn't locate decompressor for format 'DIV3' (Microsoft High-Speed MPEG-4
V3 [Hack: DivX Low-Motion])
VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress
video. DirectShow codecs, such as
those used by Windows Media Player, are not suitable.
OK
vie niekto poradiť napríklad u tohoto kde to správne nastaviť, aby to
šlapalo?
Za info dikes - L

Ladislav Csepi
poskytuje masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte 0905199263
U nás sa vám určite uľaví