Office xp a Winmonitor 4.20

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Prosinec 26 21:36:14 CET 2003

Nazdar Fandovia,
Môže mi niekto poradiť, ako sprevádzkovať Word a Excel 2002 s Winmonitorom
4.20? Keď do príslušných priečinkov nakopírujem patričné šablony prirodzene
to nefunguje, lebo tie sú písané pre Office 2000. Sú vôbec pre tento
Winmonitor napísané šablony pre office 2002?
Na tomtéž stroji mám i Winmonitor 5.1 a s tým to funguje, no ja chcem
používať starší Winmonitor 4.20 z osobných dôvodov.
Keď už píšem, povedzte mi - neviem to napochytre nájsť - kde sa nastavuje
"vyberá" sekundárny hlas pre Winmonitor?
Za info dikes - L

Ladislav Csepi
poskytuje masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte 0905199263
U nás sa vám určite uľaví