Nastaveni braillskeho radku Focus

Čtvrtek Prosinec 25 22:57:54 CET 2003

Dobré odpoledne,

jednu odpověď již poslal kolega Pavel Cejnar v neděli do konference
JAWS-L, druhá varianta je stáhnout z našich stránek soubor

	http://www.galop.cz/download/jaws-cz.zip

a po rozbalení spusit soubor JAWS-CZ.EXE, který českou braillskou
tabulku nakopíruje a nastaví automaticky.

Obecně bych ale doporučoval používat lokalizovanou verzi, kde již
žádné "donastavování" není nutné. Zásadní rozdíl mezi anglickou a
českou verzí totiž není v přeložení dialogů JAWSu, ale v lokalizaci
skriptů pro jednotlivé aplikace.

S pozdravem

Michal Jungmann