Dalsi,uzivatelsky profil ve win xp.

Milan Zidek konference na milanz.org
Středa Prosinec 24 17:01:52 CET 2003

Zdravím Tondo,

> panelů přes  uživatelské účty. Dal jsem vytvořit nový  účet. Zadal jsem jeho
> jméno, pak volba správce počítače(jiná volba není možná)  a potvrdil. V okně
> s účty pak  byly dva účty - administrátor a nový
> účet.

> Po restartu win však účet admina zmizl a zůstal jen nový účet.
Pro kontrolu, jestli skutečně zmizel (nezmizel) koukni do složky Documents
and Settings\ a musí tam být adresář 'Administrator'

> Nevím, jak je to možné, že se může ztratit účet admina. Chtěl bych , aby
> v systému zůstaly oba účty. Nevíte, kde dělám chybu?
Mám pocit, že jde o to, že po vytvoření nového účtu (oprávnění std. admin)
se starý účet Administrátor prostě jen schová, aby nebyl přístupný v
grafickém dialogu výběru uživatelů pro přihlášení.

Pro přístup do administrátora stačí jen se odhlásit (např. přes Start), do
dialogového okna pro přihlášení zadat:

Administrator
heslo admina

Jo - doporučuju pak nastavit tomu druhému uživatelovi práva jen Power User
(neba tak nějak podobně, co XP umožňujou)

	Milanz

--

Milan Žídek
ICQ #145427861