Dalsi,uzivatelsky profil ve win xp.

Miroslav Zidek mizi na cbox.cz
Středa Prosinec 24 17:20:54 CET 2003

V Út 23 pro 2003, Antonín Kubáč napsal:

> Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte  zkušenosti s vytvořením
> dalšího, uživatelského profilu ve windows xp pro. Já jsem to zkoušel  z
> ovládacích panelů přes  uživatelské účty. Dal jsem vytvořit nový  účet.
> Zadal jsem jeho jméno, pak volba správce počítače(jiná volba není možná)
> a potvrdil. V okně s účty pak  byly dva účty - administrátor a nový
> účet. Po restartu win však účet admina zmizl a zůstal jen nový účet.
> Nevím, jak je to možné, že se může ztratit účet admina. Chtěl bych , aby
> v systému zůstaly oba účty. Nevíte, kde dělám chybu?

Nikde - defaultní nastavení. Win XP standardne schovávají účet admina :)
Úpravou registrů lze zobrazovat i účet admina. Jinak se do něj dostanete
napsáním jména Administrator do přihlašovacího dialogu. Jak se do něj
dostat? Když se objeví ten seznam uživatelů dát inženýrský trojhmat
(Ctrl-Alt-Delete) 2x za sebou a objeví se dialog.

Mirek Žídek
--
 Miroslav Zidek
 http://www.mzidek.net/