Bootini

Středa Prosinec 24 00:52:20 CET 2003

Dobré odpoledne,

stáhnout boot sektor do souboru jde i bez linuxu (přímo součástí DOSu
je třeba utilita DEBUG), ale mám spíše lehce obavu, zda jsou Milenia
schopná bežet na jiném než primárním oddílu. Osobně bych tipoval, že
nikoli, takže externí boot-manažer, který dokáže -- narozdíl od WinXP
loaderu -- přehazovat označení oddílů, nakonec bude nezbytná nutnost,
nikoli jen možnost na doporučení... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann