Dalsi,uzivatelsky profil ve win xp.

Antonín Kubáč kubac na mybox.cz
Úterý Prosinec 23 21:34:21 CET 2003

    Zdravím všechny.

Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte  zkušenosti s vytvořením dalšího,
uživatelského profilu ve windows xp pro. Já jsem to zkoušel  z ovládacích
panelů přes  uživatelské účty. Dal jsem vytvořit nový  účet. Zadal jsem jeho
jméno, pak volba správce počítače(jiná volba není možná)  a potvrdil. V okně
s účty pak  byly dva účty - administrátor a nový
účet. Po restartu win však účet admina zmizl a zůstal jen nový účet. Nevím,
jak je to možné, že se může ztratit účet admina. Chtěl bych , aby  v systému
zůstaly oba účty. Nevíte, kde dělám chybu?

S pozdravem  Tonda.