Komprimace souboru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Prosinec 23 11:39:34 CET 2003

Ahoj fandové. Chtěl bych se zeptat, který archiv má největší komprimační
schopnost tzn., že se dokáže zabalit do co nejmenší velikosti? Zjistil jsem,
že soubor zabalený do zipu a soubor se stejnou velikostí zabalený do raru
jsou různě velké. V formátu rar rar měl menší velikost, i když jsem nastavil
u obou souboru nejlepší kompresy,když jsem to dělal ve Winraru a maximální
ve Windows Win Commander. Taky soubory Cab se mi zdály celkem malé, ale
nevím, jaký program komprimuje v tomto formátu. Zdraví Michal.