Prazdna plocha

Jiří Jícha jicha na quick.cz
Pondělí Prosinec 22 18:57:29 CET 2003

Ahoj.
Jestli mas WINDOWS XP prave nainstalovany, tak na plose nejsou zadny ikony.
Musis si je tam dat. Vsechny mas pod tlacitkem START. Tam kdyz najedes na
neco, co chces mit na plose, tak musis dat vlastnosti,zmacknes levy tlacitko
na  mysi a tam to nekde je neco jako umistit na plochu.

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 22, 2003 6:03 PM
Subject: Prazdna plocha

Ahoj fandové. Mám na notebooku Jaws a Windows XP a potřebuju poradit. Při
spuštění windows mi někdy skočí plocha bez ikon. Toto skočí, když se
tabelátorem přesunu přes panel spuštěných úloh a přes systémovou lištu
zpátky na plochu. Jaws mi řekne, plocha stránka má 0 odkazů a plocha je
úplně prázdná. Nevíte, co s tím. Zdraví Michal.