Re: [2] Předat dále varování!

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Sobota Prosinec 20 00:29:56 CET 2003

A jak to můžete vědět? Chica
----- Original Message -----
From: Pokorný Jaroslav <pokorny.jarda na tesmail.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 19, 2003 11:06 PM
Subject: Re: [2] Předat dále varování!

Zdravím Fandy a pana Antala s Chicou zvlášť,

z toho povyku si nic nedělejte, členové této konference, včetně mne, jsou
škodolibí jedinci odkojení pračlenem Švejkem. Každý má radost z toho, že
není zrovna On na pranýři a velice rád se přidá k honu na Čarodejnice.
Ale v jádru jsme všichni milí, hodní, jemní a hlavně zapálení pro výpočetní
techniku a všeho co s tím souvisí.
Přeji všem v tomto vánočním čase hodně zdraví a pevné nervy a ať se Vám
podaří vše o co usilujete. Pane Antal a slečno Chico, Vám zvlášť přeji, ať
jste příště na druhé straně, na straně honců.

škodolibý Jarda Pokorný