TEPLOMNER HURA!

Miroslav Lacina lacina na braillnet.cz
Pátek Prosinec 19 17:20:28 CET 2003

Funguje to dobře, Podívejte se někdo koukavý na nastavení. Stále tam nemůžu
dostat Přibyslav. SF8 to jde, že si tam člověk šipkama najede, na jaké místo
chce. Nevím jak tu úpravu uložit?
**

 miki, NonameS.cz
Verze: 1.2

Licence:
Program  je  distribuován  jako  FREEWARE,  tzn.  za  jeho
používání  se autorovi neplatí žádné poplatky. Za porušení
licenčních  podmínek  se klasifikuje jakékoliv  nedovolené
zasahování do jádra programu.

Systémové požadavky:
Hardware - PC Pentium
Software - Windows 95/98/NT/ME/2000/XP
Ostatní  - Připojení k Internetu

Popis:
Program  slouží  ke zjištění aktuální teploty,  oblačnosti
a větru.  Pomocí předních českých metowebů dokáže zobrazit
předpověď  počasí a několik webových kamer z různých koutů
České republiky.

Specifikace:
- Informace o teplotě, oblačnosti, rychlosti a směru větru
- Teploty od -30°C/°F do +40°C/°F v SysTrayi (vedle hodin)
- Vícejazyčná podpora
- Přidání  online  teploměrů, webkamer a  předpovědní  bez
  nutnosti aktualizace verze programu
- Synchronizace systémového datumu a času

Internet:
- Informace  o Teploměru, aktualizace a diskuse najdete na
  internetových stránkách http://miki.qex.cz/index.php?9
- Dotazy,  připomínky  a chyby můžete psát  na  e-mailovou
  adresu miki na qex.cz

Proč vznikl Teploměr?
Na   Internetu  jsem  objevil  zahraniční  program,  který
zobrazoval  aktuální počasí, mj. také v Praze, kde bydlím.
Nainstaloval jsem jej a měl radost, jak krásně funguje.
Asi  dva dny poté jsem ve spěchu dokončoval jeden projekt.
Za  pár minut jsem měl sraz se svou přítelkyní a tak, když
mi  prográmek  ukázal, že je venku polojasno, ani jsem  se
neobtěžoval otáčet se k oknu a roztahovat žaluzie. Natolik
jsem důvěřivý počítači.
Nemohlo  to skončit jinak - venku padalo z nebe plno vody.
Ten  kousek  jsem zdolal i ve svém letním  provedení,  ale
během  těch  málo minutek se mi v hlavě zrodil nápad  něco
takového, ale spolehlivějšího, napsat sám.
Doma  jsem  zjistitl,  že onen  program  aktualizuje  data
jen  několikrát  denně a tak se mi  zobrazovaly  informace
z rána. Za pár večerů se zrodila verze 1.0, která sloužila
ryze  pro mé soukromé účely. Na Slunečnici, kam jsem  svůj
Teploměr  umístil, se začaly objevovat připomínky, že lidé
z ostatních měst by jej také rádi využívali a tak se sešel
týden s týdnem a zrodila se i tato verze.
>A to je konec (pravdivé) pohádky.

***Míra