iRiver iFP 390T (Re: Prosba .)

Pátek Prosinec 19 15:56:37 CET 2003

> Mohl byste mi ... napsat, kolik vás stál váš diktafon
> a flashdisk v jednom a v jakém obchodě na internetu jste ho koupil?

Za 7999 Kč s daní je k mání třeba na kasa.cz, viz odkaz

    http://www.kasa.cz/index.php?0:2:ir_ifp_390t:7

ale pokud chcete někdo ušetřit, mám tady na stole jeden kus za 7500 Kč.
Nový, nerozbalený, se zárukou, možno i poslat poštou se složenkou či
fakturou -- pokud byste někdo měli zájem, pište prosím na galop na galop.cz
nebo zavolejte kolegu na 602 226 497.

Hezký víkend.

Michal Jungmann