tele2 a internet?

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Prosinec 19 11:55:09 CET 2003

Dobrý den Jirko,

i já jsem měl bohužel podobné zkušenosti. Já jsem se sice připojil. Pak jsem
však nebyl schopen načíst žádnou stránku a nebo mi spojení spadlo do
několika málo minut. Potíž bude asi v tom, že oni pro všechny své uživatele
mají jediné číslo. To je jako bych chtěl všechny uživatele Telecomu připojit
přes jedno přípojné číslo. (Trochu zveličeno, samozřejmě chápu, že uživatelů
Tele2 není tolik.)

Krásný den

Ondřej