Jeden tip pro wokna

Smaha r.smaha na braillnet.cz
Úterý Prosinec 16 18:10:56 CET 2003

Zdravím všechny fandy,

pro ty kteří používají Outlock Express a filtry pro třídění pošty mám tu
jeden tip.
Můžete si uloži filtry pro třídění pošty přes registry a to takto:
1. Spustit RegEdit
2. Spustit hledání, do editačního pole napsat RULES a zaškrtnout políčko
"Hledat pouze celý řetězec" a stisknout hledat.
3. Po nalezení klíče RULES se musí vyexportovat a uložit s příponou reg.
To se hodí při spadnutí systému a po jeho nové instalaci nemusíte znovu
pracně nastavovat všechny filtry. Já zálohuju vše co se jen dá, protože po
instalaci Woken mám mnohem méně práce s nastavováním.
Tak to je celé. Mějte se všichni a přeju pěkný den.
Radek Šmaha