USB a dos?

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Pondělí Prosinec 15 23:31:10 CET 2003

Zdravim, myslim, ze zadny "cisty" DOS od Microsoftu USB umet nebude,
ale nekde - bohuzel uz si nemohu vzpomenout na zdroj - jsem cetl o
USB klicenkach, ktere umoznuji take bootovani - samo, kdyz podporuje
zakladni deska. A na techto klicenkach je distribuovana nejaka, i v
soucasne
dobe vyvijena verse DOS od nejakych nezavislych nadsencu.
Jmenuje se nejak jako "FreeDOS", nebo tak nejak a je kompatibilni
se starym MS DOSem a jinymi NovellDOS DrDOS atd, navic ale umi USB a
ma
pry jeste dalsi, dodelane vychitavky. Nic blizsiho o tom nevim, neb
jsem nemel potrebu po tom dale patrat...:-)
s pozdravem Cs.

----------
Odesílatel: Milan Zidek <konference na milanz.org>
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: Re: USB a dos?
Datum: 15. prosince 2003 19:13

Ahoj Marku,

> Nevíte, jestli by bylo možné, abych zprovoznil ze spouštěcí diskety
USB?
Nevím nevím, nejsem sice v téhle oblasti odporník :-) nicméně třeba
ve
škole jsem potreboval pro práci s USBčke upgradnout wokna z 95 na 98
(ne že
by 95 neuměly; aspon ne jednodušše). Z toho mi vyplyva, že DOS
(starší než
Windóze to asi neumí. Možní existuje pár nadšenců, co to dokázali :-)

	Milanz

--

Milan Žídek
ICQ #145427861