Program na deleni archivu (Re: Archivy v provozu]

Pondělí Prosinec 15 15:22:57 CET 2003

Dobré odpoledne Karle,

problém je v příkazovém řádku Windows XP, který se chová lehce jinak, než
pod Windows 9X/ME, což mi doma o víkendu nedošlo. Ale už jsem to odladil pod
oběma systémy a na serveru je nyní novější verze, takže si prosím daný
soubor

http://www.braillnet.cz/~jungmann/download/arv2eml1.exe (51 kilobyte)

stáhněte a nainstalujte znovu. Opravil jsem rovnou i odinstalaci, která pod
XP také fungovala jen z části a nechávala smetí v registru, takže teď již by
mělo být vše -- v rámci možností -- OK.

S pozdravem

Michal Jungmann

----- Original Message -----
From: "Karel Hrubeš" <karel.hrubes na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, December 14, 2003 12:46 PM
Subject: Re: Program na deleni archivu (Re: Archivy v provozu]

Dobrý den.
Stáhl a nainstaloval jsem níže uvedený prográmek, za jehož pomoci by mělo
jít rozdělit archiv Fandy na jednotlivé eml soubory. Ovšem i po restartu
počítače (Win XP) se mi po enteru na daném archivu jak v Tento počítač, tak
i v průzkumníku sice daná aplikace spustí, rychle problikne okno DOSu, ale
žádná složka, která by měla obsahovat jednotlivé očíslované eml soubory se
nikde nevytvoří. Zkoušel jsem to i v Total Commanderu, tam mi nejdřív
nabízel k otevření daného typu souboru právě tento prográmek ARV2EML, ovšem
po výběru tohoto prográmku opět jenom okno DOSu probliklo a žádná složka s
rozsekanými e-maily se nevytvořila. Poraďte, kde dělám chybu nebo kde je
problém? Díky Karel H.