spousteni cdplayeru

hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Prosinec 15 00:00:42 CET 2003

Ahoj Milane.
Fajn, že radíš. Ale jestli pak sis všiml, co způsobil hoax o viru pro mobilní
telefony, který jsi nám, asi rovněž bezmyšlenkovitě, poslal do konference?
Tuto zprávu jsi měl poslat k čertu už Ty!
S pozdravem Pepa.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78
Mobil 608 262594 nebo 608 038239

----- Original Message -----
From: "Milan Antal" <m.antal na euroweb.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, December 13, 2003 2:01 AM
Subject: RE: spousteni cdplayeru

Zdravím všetkých Fandou.

renata kovaříková 2. decembra 2003 napísala:
> Po přeinstalaci windows se mi po vložení
> audiocd do mechaniky automaticky spustí windowsovský cd-přehrávač. Jde
> někde vypnout?

Áno, samozrejme. Je to však dosť zložité. Tu je postup.

1. Na pracovnej ploche vyberte Tento počítač a potvrdte Enterom.

2. Po stlačení Alt vyberte Zobraziť, tu zvoľte Možnosti priečinka a
odentrujte.

3. Ctrl+Tab vyberte záložku (kartu) Typy súborov.

4. Prejdite Tab na zoznam a vyberte v ňom "Zvukový disk CD".

5. Prejdite Tab na tlačidlo Upraviť a potvrďte medzerníkom.

6. Dvakrát Tab a šípkou dole/hore zvoľte Open.

7. Pokračujte Tab na tlačidlo Upraviť a potvrďte medzerníkom.

8. Tu nastavte aplikáciu vykonávajúcu akciu "C:\Windows\Explorer.exe".

9. Nazáver všetky záložky (karty) uzavrite tlačidlom OK.

Pripúšťam niektoré nezrovnalosti v odlišných názvoch českej mutácie
Windows oproti slovenskej, ktoru ja používam.

Zároveň sa ospravedlňujem, že tak neskoro reagujem, ale som dosť
zaneprázdnený.

Prajem príjemné prehrávanie CD až po voľbe skladby.

Milan Antal