Predat dal: varovani

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Neděle Prosinec 14 18:07:19 CET 2003

Dobrý den, nic proti, ale právě Vy jste byl ten, který jste tu zprávu
poslal. Za to, že mě to dost hustě vyděsilo sice nemůžete, ale to, abych to
neposílala jinak do konferencí jste neřekl. A v té zprávě bylo napsáno,
abych to přeposlala všem uživatelům mobilů. Tak jsem to posílala fakt na
všechny adresy, na které jsem si jen vzpomněla. Tak se za to omlouvám. S
pozdravem Chica
----- Original Message -----
From: Milan Antal <m.antal na euroweb.sk>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, December 13, 2003 11:18 PM
Subject: RE: Predat dal: varovani

Myslím si, že "pustenie" podobnej správy do takejto odbornej konferencie
je tiež bojom proti panike, najmä keď ju človek získa z "dôverihodného"
zdroja, akým je predajca mobilných telefónov a nie z hocijakej stránky na
internete. Veď na to bola daná kvalifikovaná odpoveď! Čo
si môžeme želať viac než vyvrátenie šíriacej sa paniky???

Zdraví Milan Antal