Re: Předat dál: varování

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Sobota Prosinec 13 11:11:24 CET 2003

Zdravim, HOAX je typem poplasne zpravy, ktereho cilem je vyvolat
presne
nize uvedenou hruzu v nezkusenych uzivatelich - ci uz pocitacu, nebo
jinych zarizeni - v tomto pripade mobilu.
Zadny antivirus pro mobily neexistuje a ani neni potreba.
Predpokladam,
ze mas bezny mobil a ten zadny virus  - ani kdyby nejaky existoval
- spustit neumi.
Klidne zvedej hovory jako dosud. Ze  zvednuti telefonu se jeste
nikomu
nic nestalo.:-)
Ale preci mam jednu radu, ktera by mohla pomoci.
Dnesni mobily jiz umoznuji delit prichozi hovory - resp. kontakty
uvedene v seznamu do skupin. Nektere dokonce lze nastavit pomoci
profilu
tak, ze se neznama, ci nechtena cisla vubec nedovolaji a tedy ani
nezvoni, ci mohou zvonit odlisnym vyzvanenim nez vybrana.
Takze je mozne naladovat do telefonu "vitana cisla" - cisla znamych
atd. Nastavit jim nejake vyzvaneni a ostatni jaxi automaticky
neprijimat.
Ted narychlo nemam nejaky konkretni seznam modelu, ktere to dovedou,
ale jsou to vesmes vsechny novejsi - trochu sofistikovanejsi - modely
znacek Siemens, Nokia, Ale snad take Ericsson a Alcatel. U poslednich
dvou si nejsem uplne jist.
Dulezite je, aby umoznovali nastavovat profily, skupiny volajicich
a prirazovani ruznych vyzvaneni k temto skupinam, ci jednotlivym
kontaktum.
s pozdravem cs.

Odesílatel: Chica de la Esperanza <chicadelaesperanza na quick.cz>