Problem u vyhledavani souboru

Středa Prosinec 10 20:23:21 CET 2003

> nějakém souboru podrobnosti, což je insert šipka nahoru

Ne-e, Insert+šipka nahoru je "přečti aktuální řádek". Když jste v
Průzkumníku, tak se na řádek kromě jména souboru vejde i datum, jenže při
vyhledávání je vlevo od okna se soubory zobrazen panel s nastavením hledání,
takže se datum na řádek obvykle prostě nevejde. Zkuste po hledání stiskem F3
panel Hledat zavřít (a samozřejmě v případě potřeby maximalizovat dané
okno!) a mělo by být vše v pohodě.

M.J.