Akordy k pisnim ve Wordu

Lubos Zajic lubos.zajic na quick.cz
Středa Prosinec 10 12:34:22 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Konečný Josef" <
Konecny na polymer.cz>

To: <
lubos.zajic na quick.cz>

Sent: Wednesday, December 10, 2003 8:05 AM
Subject: Akordy k pisnim ve wordu.

Ahoj Lubošu,

Pokud ještě trochu dohlídneš na monitor, tak to není nijak velký
problém.
Text píšeš obřádek a do prázdných řádků nad ním vepíšeš akordy.
Rozteče mezi
nimi nastavíš vložením mezer. Problém nastane v případě, že takto
napsaný
text budeš chtít vytisknout. Tam může dojít k nepřesnostem při
umístění
akordů, takže v černotisku nemusí být vždycky přesně na místě, na
jakém je
vidíš  na monitoru. Stejně tak se Ti to rozhodí v případě, že si
jakkoliv
změníš velikost písma. Je to holt grafika a každé písmeno má svoji
šířku.
Nejlepší to bylo ve starých negrafických editorech, (například ještě v
poznámkovém bloku ve win 95), kde každý znak včetně mezer měl stejnou
šířku.

Pokud nevidíš a chtěl by ses podle takto napsané písničky něco nového
naučit, tak by byl asi lepší zápis akordů přímo do textu, asi takto:
(G) to bylo v Dakotě (C) o vejpla (g)tě, whisky jsem tam pašo(D)val...
Na plynulý poslech i na oko je to příšerný, ale lepší řešení mě
nenapadá.

Pokud přijde někdo s lepším nápadem, tak jej taky rád uplatním.

Prozatím Tě zdraví a pěkný den přeje

Pepa
* Josef Konečný
* tel.:    545 577 480
*
http://kony.wz.cz

rád bych v nějakém editoru (nejspíš ve Wordu) napsal text písně,
nad
> některé slabiky přidal písmeno akordu. Vůbec netuším, jak na to, jde
> to nějak jednoduše?...

Luboš Zajíc
mobil: +420-604-231326