Dočasná složka?

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Prosinec 9 11:51:17 CET 2003

V St, 11. 09. 2002 v 14:59, Marek Durila píše:

> Ve win XP jich je:
> c:\document and settings\All Users\local settings
> c:\document and settings\default users\local settings
> c:\document and settings\jméno uživatele\locals settings
> c:\document and settings\network services\local settings
> aspoň u mě, ve Win 9X, Me, 2000 a XP ve windows, občas
> v program Files a občas i na samotném rootu!
> Já zásadně tyto složky mažu, nic se nestalo, oni se stejně vytvoří sami.

No, lepsi je spíš mazat obsah těch složek než složky samotné. Jinak v
nastavení systému lze narvrdo měnit umístění TMP adresářů (nastavení
cest)

>  Je smutné, že spousta programů zanechává svinstvo i jinde než v těchto
> složkách, např. registry, ve windows jako takových apod.

V registrech není svinstvo , ale informace, které potřebují programy ke
svému běhu. Problém je v tom, že i při korektní odinstalaci si Wokna
nedokážou nějaké položky odstranit a registr pak kyne a kyne. Proto
používám "Total Uninstaller" pro monitorování instalace programu +
položek co se vytvoří v registrech i při první konfuguraci.

Mirek Žídek
--
 Miroslav Zidek
 charset iso-8859-2