Kniha!

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Prosinec 7 22:18:54 CET 2003

No to som sa nejak rozkecal tak toť vše - L

-----Pôvodná správa-----
Od: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]V
zastúpení Jozef Lackovsky
Odoslané: 7. december 2003 9:16
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky
Predmet: Re: Kniha!

Dobrý den,
manželka moc ráda čte, i když s lupou, ale běžnou knihu za čtení z monitoru
by nikdy nevyměnila. Takových lidí znám více. Navíc, dnešní knihy jsou tak
bohatě ilustrované, že bez obrazových příloh, kdo alespoň trochu na to vidí,
by kniha v textovém formátu ztratila původní význam. I já osobně si raději
vemu braila a pohodlně se posadím nebo se natáhnu a čtu, než způsobně sedět
u počítače a číst z brailského řádku. Jenomže u nás je to horší, člověk si
nemůže moc vybírat.
Všechny zdraví
Jozef L.