Prosim o radu.

Peter Gombarik msp na nextra.sk
Neděle Prosinec 7 20:14:51 CET 2003

    Servus,

Ja pouzivam Vinonc CD a mozem povedat, ze som velmi spokojny. K tomuto
software pouzivam Wintalker a je to ok.

Peto

----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, December 06, 2003 9:59 PM
Subject: Re: Prosim o radu.

Zdravím,
co se týče softwaru, na převod hudby z LP je toho dost, je tu ovšem problém
v čištění takto pořízeného záznamu do počítače.
Sám s tím sice zkušenosti ještě nemám, mám v plánu se tím zkusit zabývat,
ale na odstranění všelijakých lupanců, kterých bohužel bývají desky po
delším přehrávání plné, je třeba vidomá osoba, tedy aspoň jsem to tak
slyšel, protože se praskance zobrazují graficky, možná, že by v nějakém
editoru šel ten kousíček nějak označit, nevím.
Problém je ale v tom, že CD má jiný dynamický rozsah, takže výsledek
vypálený na CD nikdy nebude takový jako by bylo originální CD nahrané ve
studiu, což je asi důvod, proč jsem se do toho dosud nepustil, také nemám
vhodný kabel.
Co se týče pravidel vypalování, stručný návod se podle mě napsat nedá, aspoň
ne tak, aby jste mohl mail dočíst a hned pálit.
Osobně bych řekl, že dobrým softwarem pro nevidomé je Nero od Aheadu, ovšem
určitě to závisí na screenreaderu, který užíváte.
Tolik ode mě, zdraví Martin.