Word XP

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Sobota Prosinec 6 18:25:48 CET 2003

A čistě náhodou netušíte, zdali jde nastavit, což asi ano, takže
prosím o radu jak, aby se při otevření
prázdného dokumentu nastavilo zobrazení na normálně a lupa na 75
procent?
Ideál by ale byl, aby se tak otvírali i již napsané dokumenty.
Chtěl jsem to uložit do šablony normal.dot, ale Word se spouzel a
ukládat to do jiné a pak jí přepisovat no, to mne příjde dost
krkolomné a ještě ani nevím, zdali by to vůbec můj problém vyřešilo.

Dík za případné rady.