Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

Sobota Prosinec 6 00:38:44 CET 2003

> o to mi nešlo, to samozřejmě vím a umím, ale myslel jsem, že by někdy bylo
> lepší místo sáhodlouhé adresy resp. odkazu, aby v e-mailu bylo jako odkaz
> jen slovo, jako to bývá třeba v článcích na serverech.

> Tak to bohužel neuděláte ani v prostém textu a ani ve formátu HTML, prostě
> to vůbec v Outlooku a ani v OE nejde.

V MSOE to normálně jde, stačí zvolit formát HTML, v menu Zobrazit
zaškrtnou položku Úpravy zdroje a pak se již můžete Ctrl+Tab přepnout
na kartu Zdroj a do textu okolo příslušného slova dopsat klasický
HTML tag <a href="URL adresa">ono slovo</a> a je vymalováno.

M.J.