Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

David Louda info na mujnet.com
Pátek Prosinec 5 21:11:40 CET 2003

    Dobrý den,
pokud máte na mysli odkaz v Outlooku tak musíte nastavit html formát zprávy,
označit slovo které má být odkazem a v menu vložit zvolit hypertextový
odkaz. Pak již zadáte adresu a potvrdíte. Nebo to jde i vložit přímo z IE,
ale musíte mít opět nastaven html formát zprávy.

    S pozdravem David Louda

----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 05, 2003 7:40 PM
Subject: Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

Ahoj Fandové,
nevíte, jak se dá udělat, aby jako odkaz místo klasické URL-adresy sloužilo
slovo?
Jde mi o to, že když leckde na Internetu čtu nějaký článek, kde jsou odkazy
na různé zdroje, jsou tyto odkazy obvykle uvedeny zdrojem, např. třeba
aplety Java. Toto dvousloví je podtrženo jako odkaz a dá se na něj kliknout.
Teď jsem totiž chtěl poslat článek do Maildisku, kde se tato popisovaná
situace vyskytne.
Myslel jsem, že se to vyřeší zkopírováním zástupce na odkaz, ale není to
tak, pokud pak takto zkopírovaný odkaz vložím do e-mailu, je tam klasická
url-adresa, ovšem nevím, zda je to jen při vytváření mailu, nebo zda tomu
tak bude i po jeho odeslání a přijetí třeba mnou samým, nezkoušel jsem to.
Pokud máte nějaké tipy, budu rád.
Zdraví Martin.