Jak zajistit, aby se stalo slovo odkazem na web?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Prosinec 5 19:40:32 CET 2003

Ahoj Fandové,
nevíte, jak se dá udělat, aby jako odkaz místo klasické URL-adresy sloužilo
slovo?
Jde mi o to, že když leckde na Internetu čtu nějaký článek, kde jsou odkazy
na různé zdroje, jsou tyto odkazy obvykle uvedeny zdrojem, např. třeba
aplety Java. Toto dvousloví je podtrženo jako odkaz a dá se na něj kliknout.
Teď jsem totiž chtěl poslat článek do Maildisku, kde se tato popisovaná
situace vyskytne.
Myslel jsem, že se to vyřeší zkopírováním zástupce na odkaz, ale není to
tak, pokud pak takto zkopírovaný odkaz vložím do e-mailu, je tam klasická
url-adresa, ovšem nevím, zda je to jen při vytváření mailu, nebo zda tomu
tak bude i po jeho odeslání a přijetí třeba mnou samým, nezkoušel jsem to.
Pokud máte nějaké tipy, budu rád.
Zdraví Martin.