Norton AntiVirus 2004 vs. Jaws

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Prosinec 3 00:12:07 CET 2003

Nazdar Fandové,
tahle zpráva by asi měla přijít do konference uživatelů výše jmenovaného
screenreaderu, ale i zde jsou lidé, kteří tento software mají, nebo s ním
alespoň příležitostně pracují.
Zkusil někdo s Jawsem Norton AntiVira 2004?
Byl na minulém Chipu, na onom CD s grafikou, jenže zaprvé mi házel při
instalaci chybu, že jeden soubor nelze nalézt či co, pak jej při jiném
postupu nechtěl kopírovat a já si nebyl jist, nakolik je důležitý, zda jej
mohu ignorovat, to tlačítko tam také bylo.
A aby toho nebylo málo, díky selhání místní pošty se mi dostal Chip do rukou
asi po 14 dnech, což jak se domnívám, je i Nortonova zkušební doba, aspoň to
tak bylo u letošní verze, navíc ne od instalace, ale zřejmě je to nějak
vázáno na datum uložení aplikace na CD.
Teď jsem se díval do jednoho webshopu, kde ho mají, tak se pro jistotu ptám,
i když do toho ty prachy asi vrazím, protože se mi Norton skvěle osvědčil.
Díky za případné postřehy, zdraví Martin.
P.S.: Budu doufat, že se rozhraní programu drasticky nezměnilo, protože
verze 2002 i 2003 chodily s Jawsem poměrně v pohodě.