Titulník - software, který čte titulky u filmů

Josef Drabek drabek.jos na quick.cz
Úterý Prosinec 2 20:51:46 CET 2003

Zdravím,
všechny potřebné programy jsem našel a postahoval.
Dokonce Time Adjuster, který byl na polské stránce má v menu i češtinu a
dobře se s ním pracuje.
Jenže mé schopnosti sledování cizích hlasů (z důvodu rozlišení osob)
zkombinovat s jednotvárným českým hlasem je špatná. Po čase mám problémy z
rozlišením jednotlivých osob, prostě nedokážu to.
Třeba to chce více cviku, žel nemám až takový nadbytek času.
Tím ale nikoho nepřesvěčuji, že se nedá program používat, spíš to bude jen
má neschopnost.

Zdraví Pepa D.

na prehrávanie som soft nedostal a to že na to musím vidieť ma moc
nenadchýňa a verím, že sa skôr či neskôr nájde riešenie v podobe nejakého
automatu. Napr. aj na semafor musíš vidieť a až spôsobíš nehodu tak, že
prejdeš na červenú fízlov to zaujímať nebude, že na to nevidíš... Moýžno
namietaš, že už pípajú takmer všetky, no to by som ťa musel pozvať do
Bratislavi, aby som ťa vyviedol z omylu, ale to sem už nepatrí. - L